W przypadku Bad Bike ewidentnie najważniejsze jest doświadczenie firmy, bo w rzeczywistości ta wypuściła na przestrzeni lat wiele interesujących pojazdów elektrycznych. Teraz postanowiła uderzyć w teren w dosyć prosty, ale z pewnością skuteczny sposób, sięgając po prostu po specjalne, grube opony. Te są bezdętkowe, o wymiarach 10×4 cala i z ewidentnie terenowym bieżnikiem, a choć może nie są tymi najmasywniejszymi, to z pewnością ułatwią wojaże na szutrze, błocie, czy trawie.
Czytaj też: Shimano opatentowało elektroniczne hamulce rowerowe
Do tych możliwości swoje trzy grosze, a nawet znacznie więcej, dorzuca silnik o mocy 500 W umieszczony w tylnej piaście, który w najmocniejszym z trzech trybów jazdy zapewnia maksymalną prędkość do 25 km/h i jest w stanie pokonywać wzniesienia do 15%. Po stronie zasięgu opowiada się z kolei wymienny akumulator litowo-jonowy 48 V/10,5 Ah zamknięty w asymetryczny, antypoślizgowym, szerokim pokładzie, który to zapewnia zasięg do 40 km na jednym ładowaniu.
Czytaj też: Elektryczny rower Torque 1 zapewnia czujnik momentu obrotowego w niskiej cenie
Firma Bad Bike pokazała, jak według niej powinna wyglądać terenowa elektryczna hulajnoga Mig
Elektryczna hulajnoga Mig firmy Bad Bike bazuje na ramie ze stopu magnezu, radzi sobie z obciążeniem do 100 kilogramów i pozwala obniżyć nieco wagę do 17,5 kilogramów. Na pierwszy rzut oka wygląda na kawał solidnego sprzętu o ciekawym, zdecydowanie agresywnym i przede wszystkim spójnym wyglądzie.
Mig można nieść w ręce, jako że składa się do wymiarów 113 × 42,5 × 56 cm. Na jej pokładzie nie zabrakło 3,5-calowego wyświetlacza LED zintegrowanego z kierownicą, który można sparować ze smartfonem i aplikacją przez Bluetooth.
Czytaj też: Ta firma wydrukuje hulajnogi elektryczne Scotsman specjalnie pod Was
Na stałe zamontowano też przednie i tylne oświetlenie LED wraz z zielonym oświetleniem bezpieczeństwa pod pokładem dla lepszej widoczności. Nie zabrakło również solidnych błotników, czy podpórki. Wszystko to będzie można sprawdzić w sierpniu, czyli miesiącu realizowania wysyłek.