Firma Ride1Up rozszerzyła swoją ofertę o elektryczny rower Cafe Cruiser
Dla Ride1Up z Kalifornii Cafe Cruiser jest pierwszym takim modelem w ofercie. Zdecydowanie pozwoli firmie poszerzyć grono swoich klientów o tych, którzy nie tylko pragną jednośladu do miejskich przejażdżek, ale też czegoś z myślą o rekreacyjnych przejażdżkach. Stąd ten charakterystyczny styl cruisera w wydaniu z ramą step-through lub step-over oraz geometria ramy, wymuszająca bardziej wyprostowaną i tym samym wygodniejszą pozycję jazdy.
Czytaj też: Elektryczny rower miejski z zasięgiem 200 km? To obiecuje City Pro od Addmotor
W oczy od razu może się Wam rzucić zakrzywiona stosownie na boki kierownica, solidne 3-calowe opony “balonowe” (elastyczne i niskociśnieniowe opony pneumatyczne), które zapewniają lepszą amortyzację. O wygodę dba zresztą również przedni hydrauliczny widelec Mozo o skoku 80 mm i amortyzowane siodełko, bezpieczeństwo zwiększa zintegrowane oświetlenie i hydrauliczne hamulce tarczowe, a ubrania rowerzystów przed błotem uchronią błotniki. Z kolei aspekt utylitarny sprowadza się do samego bagażnika na tyle.
Czytaj też: Najnowszy Luna Cycles X2, to wyjątkowy elektryczny rower do Enduro
Elektryczny rower Cafe Cruiser radzi sobie z obciążeniem do 136 kilogramów, a bagażnik z maksymalnie 59 kilogramami. W wersji z siodełkiem rowerzysta może zabrać na przejażdżkę osobę towarzyszącą, o której bezpieczeństwo i komfort zadba przezroczysta osłona tylnego koła i zestaw rozkładanych podpórek. Jednak dzięki systemowi Ride1Up Connect+, bagażnik tego ebike może stać się miejscem również na akcesoria pokroju fotelika dziecięcego czy specjalnych pojemników na przewożone produkty.
Czytaj też: Elektryczny rower Zoomo One ma przyspieszyć odejście od spalinowych pojazdów dostawczych
Po stronie układu napędowego możecie liczyć na ośmiobiegową przerzutkę Shimano, łańcuch i połączenie 750-watowergo silnika w piaście tylnej z akumulatorem o pojemności 720 Wh (48V/15Ah). Przez to w USA klienci mogą liczyć na wspomaganie (Cafe Cruiser wykorzystuje czujnik kadencji) i rozpędzanie z wykorzystaniem dźwigni przepustnicy do prędkości maksymalnej 45 km/h oraz zasięg 50-65 km na jednym ładowaniu.