Tricolore eMTB od Monto Parilla to na wskroś wyjątkowy eMTB
Moto Parilla stworzyła Tricolore specjalnie z myślą o podbijaniu wzniesień oraz lasów, chcąc wyciągnąć z kieszeni klientów przynajmniej kilkanaście tysięcy dolarów. Cen tego modelu wprawdzie jeszcze nie znamy (jak również szczegółów co do dostępności), ale pewne jest, że ten ebike o charakterze motocyklu z ramą z włókna węglowego i pełnym zawieszeniem Polini będzie drogi. Zwłaszcza że jest oferowany w czterech wariantach i z opcją budowy na zamówienie.
Czytaj też: Od zera do setki zanim zdążysz powiedzieć “weekend”. Elektryk śmignął jak strzała
Elektryczny rower górski/enduro Tricolore wedle zapowiedzi ma na celu odejście od typowości i zaoferowanie światu czegoś niezwykłego. W rzeczywistości wystarczy tylko spojrzeć na jego ramę z włókna węglowego, aby od razu zrozumieć, że do zwyczajnych ten eMTB nie należy. Zwłaszcza że w unikalny sposób zintegrowano ją z zawieszeniem tylnym, zapewniono wewnętrzne prowadzenie przewodów i wzmocniono sekcję korbową o kevlar z systemem chłodzenia, który powinien radzić sobie z napędem umieszczonym właśnie między korbami (to napęd pośredni).
Czytaj też: Najbezpieczniejszy elektryczny rower. Takim tytułem chwali się Balance od Van Raam
Najważniejszym elementem tego e-bike w wersji podstawowej jest 250-watowy silnik Polini E-P3+ MX mid-mount, który osiąga maksymalną moc 600 W i wytwarza 90 Nm momentu obrotowego (jeden z wariantów wykorzystuje Bafang M620 o 160-Nm momentu obrotowego), pozwalając rozpędzać się do prędkości 25 km/h. Energię czerpie z wyjmowanego akumulatora o pojemności 880 watów, który ma zapewniać ponad 100 km zasięgu na jednym ładowaniu.
Czytaj też: Elektryczny rower Infinity 3 od Rymic próbuje obniżyć ceny zaawansowanych ebike
Do jazdy rower Tricolore wykorzystuje też 12-biegową przerzutkę SRAM, a całość uzupełnia 2,5-calowy kolorowy wyświetlacz z automatyczny poziomem jasności, zintegrowane oświetlenie i zależnie od wyposażenia różne zawieszenie, obręcze oraz hamulce. Mowa o kolejno RockShox, Fox i Bright (amortyzatory), Fulcrum lub DT-Swiss (obręcze) oraz hamulcach tarczowych Magura lub BCA.