Honda CR-V 2023 w wariancie e:PHEV w naszej wideorecenzji
Auta typu Plug-In to zazwyczaj nie są samochody dla każdego. Oferują na ogół mniejszy bagażnik ze względu na konieczność umieszczenia baterii, są sporo cięższe od zwykłych hybryd, wolno się ładują, a po rozładowaniu akumulatora zużywają bardzo dużo paliwa. No i jest nowa Honda CR-V, która w wielu tych aspektach skutecznie zrywa ze stereotypami tego typu aut.
Czytaj też: Test Honda CR-V e:PHEV – miejski SUV naprawia wady plug-inów?
Piąta generacja Hondy CR-V zdecydowanie wymagała odświeżenia. Zarówno wizualnego, jak i technologicznego, bo jej wnętrze i multimedia wołały o pilną aktualizację. Tego udało się dokonać w najnowszej generacji, która zdecydowanie wyładniała i oferuje bardzo bogate wyposażenie już w standardzie.
Z racji tego, że Hondę CR-V e:PHEV mieliśmy jako pierwsza redakcją w Polsce, a sam model poznaliśmy już podczas pierwszych jazd testowych, nie mogliśmy nie przygotować wideorecenzji i jest to pierwszy tego typu materiał w najnowszej historii Chipa. Dlatego też będziemy wdzięczni za komentarz pod filmem i pozostawienie opinii, co w przyszłości możemy poprawić, a które elementy materiału podobały Wam się najbardziej.