Cyberpunk 2077 zakończył już rozwój – w każdym razie oficjalnie
Nieoficjalnie bowiem dzieje się dużo – jeszcze na rynku nie pojawiły się najnowsze karty graficzne z serii RTX 50xx, a CD Projekt wydał właśnie patch 2.21, który dodaje oficjalnie obsługę DLSS 4 z funkcją generowania wielu klatek na kartach z chipami Blackwell. Dla użytkowników starszych kart DLSS 4 oznaczać będzie szybsze generowanie klatek przy niższym zapotrzebowaniu na pamięć, a także wybór między starym (CNN) a nowym (Transformer) silnikiem używanym przez DLSS i DLAA.
Patch 2.21 for #Cyberpunk2077 is being rolled out on PC, PS5, and Xbox Series X|S! 💛
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) January 23, 2025
This update adds support for DLSS 4 on PC and introduces various fixes, notably to SmartFrames on Xbox and Photo Mode across all platforms.
Full list of changes: https://t.co/g4PD8vzRzB pic.twitter.com/Dx5MIRJ0gp
Czytaj też: Polski Światłowód Otwarty ma kolejną umowę. Orange dołącza do T-Mobile i Netii, a co zyskają klienci?
Poza zmianami związanymi z premierą nowych kart graficznych Nvidii wprowadzono znaczną liczbę poprawek dotyczących trybu fotograficznego (poprawki mimiki, animacji i oświetlenia), usunięto problem ze smużeniem obrazu przy aktywnej funkcji rekonstrukcji promieni DLSS oraz niespójności tekstur, oraz poprawiono dużą liczbę błędów w samej rozgrywce. Wersja na konsole Xbox otrzymała m.in. poprawki dotyczące zrzutów ekranu wykonywanych w trybie HDR10.
Pełną listę zmian możecie znaleźć tutaj.