Cyberpunk 2077 ze wsparciem DLSS 4 i RTX 50

Nikt chyba się nie spodziewał po premierze Cyberpunka 2077, że gra obciążona tak wielkimi problemami po wielu aktualizacjach okaże się jedną z najlepszych gier cRPG, jakie kiedykolwiek powstały, a przy okazji stanie się demem technologicznym, z pomocą którego prezentowane będą najnowsze osiągnięcia w dziedzinie tworzenia grafiki. A tak się właśnie stało
Cyberpunk 2077

Źródło: CD Projekt Red

Cyberpunk 2077 zakończył już rozwój – w każdym razie oficjalnie

Nieoficjalnie bowiem dzieje się dużo – jeszcze na rynku nie pojawiły się najnowsze karty graficzne z serii RTX 50xx, a CD Projekt wydał właśnie patch 2.21, który dodaje oficjalnie obsługę DLSS 4 z funkcją generowania wielu klatek na kartach z chipami Blackwell. Dla użytkowników starszych kart DLSS 4 oznaczać będzie szybsze generowanie klatek przy niższym zapotrzebowaniu na pamięć, a także wybór między starym (CNN) a nowym (Transformer) silnikiem używanym przez DLSS i DLAA.

Czytaj też: Polski Światłowód Otwarty ma kolejną umowę. Orange dołącza do T-Mobile i Netii, a co zyskają klienci?

Poza zmianami związanymi z premierą nowych kart graficznych Nvidii wprowadzono znaczną liczbę poprawek dotyczących trybu fotograficznego (poprawki mimiki, animacji i oświetlenia), usunięto problem ze smużeniem obrazu przy aktywnej funkcji rekonstrukcji promieni DLSS oraz niespójności tekstur, oraz poprawiono dużą liczbę błędów w samej rozgrywce. Wersja na konsole Xbox otrzymała m.in. poprawki dotyczące zrzutów ekranu wykonywanych w trybie HDR10.

Cyberpunk 2077 2.2
Źródło: CD Projekt Red

Pełną listę zmian możecie znaleźć tutaj.