Zgodnie z oczekiwaniami, Microsoft wchodzi coraz mocniej w SI, co objawia się w kolejnych usługach związanych z jej możliwościami. Otrzymują je zarówno użytkownicy prywatni, jak i biznesowi. Nowa inkarnacja wirtualnego asystenta jest dedykowana dla tych drugich, dając im szeroki pole do zdobywania istotnych informacji.
Copilot Chat – co potrafi?
Microsoft informuje, że zainteresowani klienci mogą wypróbować Copilot Chat za pośrednictwem aplikacji Microsoft 365 Copilot na stronie m365copilot.com lub za pośrednictwem sklepu Microsoft Store w systemie Windows, Play Store lub iPhone App Store. A czy warto?
Jak podaje producent, umożliwia on organizacjom:
- rozmowę z GPT-4, aby przeprowadzić badanie rynku, opracować strategie lub przygotować się do spotkań;
- przesłanie plików takich, jak Word, Excel lub PowerPoint, aby poprosić Copilota o ich podsumowanie, analizę lub ulepszenie prezentacji;
- współpracę nad treścią w czasie rzeczywistym, korzystając z Copilot Pages, pobierając pliki, treści Copilot i dane internetowe. Może również generować obrazy SI na potrzeby kampanii i postów społecznościowych;
- łatwe tworzenie agentów do automatyzacji zadań za pomocą języka naturalnego w Copilot Chat. Przykłady obejmują agentów CRM do spotkań z klientami lub agentów obsługi terenowej do instrukcji w czasie rzeczywistym. Administratorzy IT mogą nimi zarządzać za pośrednictwem Microsoft Copilot Studio.
Czytaj też: Microsoft nie wie, co zrobić z klawiszem Copilot
Brzmi to nieźle, więc jeśli korzystasz w firmie lub pracy z pomocy Copilota, może warto zainwestować z Copilot Chat? Spróbować na pewno nie zaszkodzi.