Tempo rozwoju aplikacji Żappka robi wrażenie
Na ubezpieczeniach komunikacyjnych się bowiem nie skończyło i parę dni temu w Żappce pojawiła się opcja zakupu ubezpieczeń turystycznych, realizowana za pośrednictwem agenta KioskPolis.pl – można wybierać spośród propozycji 5 towarzystw ubezpieczeniowych, a składka za dzień zaczyna się od 3,23 zł.
Kolejną gorącą nowością jest wprowadzenie do oferty w aplikacji możliwości zamówienia taksówki za pośrednictwem sieci Freenow, która działa w 25 polskich miastach i 150 w całej Europie. Usługę zamawia się bezpośrednio w aplikacji Żappka – należy wejść w „Przejazdy”, przejść proces zamawiania taksówki i wybrać metodę płatności. Funkcja jest wdrażana etapowo, zatem jeśli w tej chwili w waszej aplikacji nie jest dostępna, to pojawi się w ciągu najbliższych tygodni.
![Żappka](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fkonto.chip.pl%2Fuploads%2F2025%2F02%2Fzabka-freenow.jpg&w=1600&q=85)
Czytaj też: Komisja Europejska wymusza na Microsofcie nowe ceny pakietu Office i Teams
Jeśli nie korzystamy z taksówek, Żappka ma do zaoferowania przejazdy komunikacją miejską – dzięki nawiązaniu współpracy z siecią mPay użytkownicy mogą zamawiać bilety komunikacyjne wprost z aplikacji. Usługa działała w ograniczonym zakresie już w grudniu, w ramach pilotażu, a teraz została udostępniona wszystkim użytkownikom. Proces zamawiania jest bardzo prosty: wchodźmy w sekcję „Bilety”, wybieramy miasto i sposób płatności – aplikacja podaje kolejne kroki, jakie trzeba wykonać, by bilet na przejazd był ważny.
Zarówno za zamówienie taksówki, jak i zakup biletów komunikacji miejskiej aplikacja nagradza punktami – popularnymi żappsami, które można następnie wymienić na produkty lub zniżki w sieci Żabka i u jej partnerów.