O rychłej premierze programu lojalnościowego RevPoints na platformie Revolut w Polsce informuje serwis Cashless.pl. Biuro prasowe Revoluta potwierdziło te plany, wyrażając nadzieję, że program zostanie udostępniony w Polsce jeszcze przed wakacjami. Jak wygąda mechanizm działania RevPoints? Użytkownicy zdobywają punkty RevPoints za realizowane wydatki. Liczba przyznawanych punktów jest uzależniona od kwoty transakcji oraz rodzaju posiadanego planu (płatne plany oferują więcej punktów za te same transakcje). Dodatkowe punkty można zdobywać za realizację wyzwań w aplikacji oraz za rezerwacje dokonane za pośrednictwem Revolut Stays i Experiences.
Istnieje opcja zaokrąglania każdej płatności kartą w górę, a różnica jest zamieniana na RevPoints. Przewidziano także dodatkowe bonusy, takie jak bonus powitalny czy za zmianę planu na wyższy. Kluczową zasadą jest, że im aktywniejsze jest korzystanie z aplikacji, karty i konta Revolut, tym więcej RevPoints można zgromadzić. Punkty RevPoints można wymieniać na zniżki na zakupy opłacane przez Revolut Pay. Rabat jest wyższy w przypadku zakupów dokonanych wewnątrz aplikacji w ramach Revolut Shops. Istnieje możliwość wymiany RevPoints na mile w programach lojalnościowych linii lotniczych. Bazując na pozytywnych doświadczeniach z innych rynków, Revolut liczy na podobny sukces w Polsce.
Czytaj też: Nowe mechanizmy bezpieczeństwa w Revolut – być może już możesz z nich korzystać
Według różnych źródeł, Revolut ma w Polsce ponad 4 miliony użytkowników, co plasuje nas na trzecim miejscu w Europie pod względem liczby klientów, po Wielkiej Brytanii (10 milionów) i Rumunii (4 miliony). Nie bez znaczenia dla wzrostu popularności tego rozwiązania ma fakt, że do aplikacji trafiła w ostatnim czasie nowa funkcja uwielbiane przez Polaków – mowa oczywiście o płatnościach w systemie BLIK. Na szczęście Revolut niczego nie komplikuje, więc BLIK w aplikacji działa tak samo, jak w innych apkach bankowych. O wielkiej popularności tej metody płatności w naszym kraju (mowa rzecz jasna o BLIK-u) świadczy fakt, że na koniec 2024 roku korzystało z niej już około 17 mln użytkowników.