Astronauta w kosmosie, lamy, zakochana para, rodzinny obiad, spacer z psem – jaka inna gra mogłaby wykorzystać w zwiastunie tak wiele elementów? Powyższy live trailer miał zbudować po prostu odpowiednie emocje przed właściwą częścią prezentacji, na której to zobaczyliśmy fragmenty gameplayu.
Parę dni temu prezentowaliśmy Wam pierwsze screeny z gry – widzieliśmy na nich m.in. nowy edytor postaci.Poniżej możecie zobaczyć jak sprawdza się on w praktyce. Rzeczywiście wydaje się, że kształtowanie bohaterów bezpośrednio na ich ciele jest bardziej intuicyjne niż przy pomocy olbrzymiej liczby suwaków. Dzięki temu nie stracicie przynajmniej połowy dnia na tworzeniu postaci. Prezenterka przypomina także, że oprócz wyglądu będziemy mieli duży wpływ na osobowość naszych Simów. Każda akcja wywoła zmiany nastroju bohaterów – gdybyśmy tego jakimś cudem nie zauważyli po zachowaniu postaci, w rogu ekranu ukażą się stosowne do tego informacje.
Tak szczerze, to… dalej nie widzę konkretnej zmiany, nad którą tak zachwycają się twórcy. Przecież już wcześniej Simy nie stały jak drewniane kukły, ale żywo reagowały na daną sytuacje czy rozmowę. O co chodzi temu EA? Może Wy mnie oświecicie? 🙂